Trees Down Here
Kan het Brutalisme worden aangepast en toegepast in de 21e eeuw? Dat was de esthetische en filosofische uitdaging waar architectenbureau 6a voor stond bij het creëren van een nieuwe rechtbank voor het beroemde Churchill College in Cambridge.