Paul Hanganu houdt van twee vrouwen: Adriana, zijn vrouw en de moeder van zijn dochter, de vrouw waarmee hij de laatste tien jaar mee samen is geweest, en Raluca, de vrouw die hem zichzelf laat zijn. Hij moet één van hen voor de kerst verlaten.