De doorbraak van François Ozon, Under The Sand, liet de wereld opnieuw kennismaken met de sobere maar onweerstaanbare Charlotte Rampling. Dit psychologisch mysterie dat even aangrijpend en ongrijpbaar is als Repulsion en The Vanishing, is een van de grote arthousefilms van de jaren 2000.