Het verhaal van Mugur Calinescu: een Roemeense tiener die met graffiti protestboodschappen schreef tegen het regime van dictator Nicolae Ceausescu en vervolgens werd opgepakt, ondervraagd en uiteindelijk vermoord door de geheime politie.