Audrey Benac, een jonge vrouw, duikt in de archieven van de openbare bibliotheek in New York op zoek naar een zeldzame opname uit 1909 genaamd Veslemøy’s Lied. De film onderzoekt de vergeten overblijfselen van een ooit zo gevierde Canadese violiste, Kathleen Parlow.