Vic, net vrijgelaten uit de gevangenis, is op zoek naar rust. Ze gaat in een hut wonen in de Canadese wildernis en krijgt bezoek van haar lief Flo. Het leven zou zo mooi kunnen zijn, maar de signalen van dreiging vermenigvuldigen zich en zelfs het bos lijkt verraderlijke vallen in petto te hebben.
Wat we denken dat waar is, kan in de films van Denis Côté elk moment omslaan in het tegendeel. In een ongewone vertelling over een stel met een donker verleden, verbeeldt hij de hedendaagse trope van de onsympathieke vrouw op een verrassende manier: soms zoet, soms grimmig, maar altijd onverwacht.