Voyage of Time: An IMAX Documentary
De majestueuze docu van Terrence Malick, ingesproken door Brad Pitt, is een symfonisch mozaïek van extase en visuele poëzie. Deze zeldzame, kortere versie van Voyage of Time springt van het begin van het universum naar het tijdperk van de dinosauriërs en verder – en dat alles in slechts 46 minuten.