Waves '98
Een ontdekking leidt Omar tot diep in de stad zelf, ver weg van zijn normale omgeving in gesegregeerd Beiroet. Een wereld gaat voor hem open die zeer dichtbij maar ook veraf staat van zijn realiteit. Hij verliest gaandeweg zijn oriëntatie en hij ervaart moeite om op zichzelf te vertrouwen.
Winnaar van de Palme d’Or in 2015! Waves ’98 combineert handgetekende animatie en fotografie om de contrasten van de stad te verkennen, samen met de spanning tussen hoop en desillusie. Bekroonde en ambitieuze, vooruitstrevende cinema!