Welcome to New York
Mr. Devereaux is een machtig man. Elke dag handelt hij in biljoenen. Een man die het economische lot van naties beslist. Een man gedreven door een eindeloze seksuele honger. Een man die ervan droomt om de wereld te redden, maar zichzelf niet eens kan redden. Een bange man. Een verloren man.