WEREWOLF
Laat je niet verrassen door de titel, Ashley McKenzie’s debuutfilm is geen horrorfilm, maar een stilistisch en gedurfd drama dat gevoelige thema’s als verslaving behandeld. Werewolf is gemaakt met empathie en sfeer, en bevat gestructureerde close-ups en subtiele karakternuances.