Where To?
Een gezin leeft in armoede in de Libanese bergen. Op een dag vertrekt de vader naar Brazilië, een land dat door velen als een eldorado wordt beschouwd. De moeder wordt achtergelaten om de kinderen op te voeden. Twintig jaar later komt een oude man aan in het dorp, en niemand herkent hem.
Een subliem verhaal over migratie van regisseur Georges Nasser – de eerste Libanese film ooit die meedeed aan het Filmfestival van Cannes. Een baanbrekend verhaal met koppige vrouwelijke non-actrices dat doet denken aan het Italiaanse neorealisme. Where To? is een vergeten meesterwerk.