Josh & Cornelia zijn een gelukkig getrouwd stel van middelbare leeftijd in New York. Josh, een filmmaker, probeert een artistieke blokkade te overwinnen met de hulp van een nieuwe vriendschap met een rebels “hipsterkoppel”. Cornelia en hij merken echter dat ze zo hun andere vrienden verwaarlozen.