Wild Grass
Like his early collaborator Chris Marker, the films of Resnais seem perennially young. This giddy, late-career whimsy is an unclassifiable shapeshifter from one of cinema’s greatest inventors. A penetrating look at desire, death, and unrequited love that looks at what grows between the cracks.