Willy 1er
Wanneer zijn tweelingbroer overlijdt verlaat de 50-jarige Willy zijn ouderlijk huis voor de eerste keer en verhuist naar een dorp in de buurt. “Naar Caudebec zal ik gaan. Ik zal een appartement vinden. Ik zal vrienden hebben. Krijg allemaal toch de kleren!” Onopgevoed gaat Willy de wijde wereld in.