Wind
Eén film, één indrukwekkend shot. Marcell Iványi won de Palme d’Or voor zijn korte film die de emotionele en conceptuele kracht van de camera bewijst. Het opent met een mysterie en terwijl de camera draait, wordt spanning opgebouwd. Alles komt samen tot een adembenemende finale.