Women Reply: Our Bodies, Our Sex
De vraag “Wat is een vrouw?” wordt gesteld; Agnès Varda beantwoordt het met deze provocatieve korte film —een samenvatting van een argument verpakt in feminisme, na Simone de Beauvoir’s Manifeste des 343, en na de campagne voor het legaliseren van abortus in Frankrijk.