You've Got Beautiful Stairs, You Know
Hoe, in 150 seconden, een eerbetoon kan worden gebracht aan de Cinematheque Française, wat 50 jaar oud is, zonder het filmen van de 50 stappen die leiden tot het Musée du cinéma en in het sombere auditorium, waar de projectie van meesterwerken met prachtige trappen plaatsvinden!
Wie kan ons beter gidsen doorheen de Cinémathèque Française dan Agnès Varda? Samen met Isabelle Adjani, een ander icoon van de Franse cinema, viert Varda de 50ste verjaardag van de Cinémathèque met deze film die de 50 treden die leiden naar de bioscoop naast trapsequenties uit klassieke films zet.