9 Muses of Star Empire
Met K-pop artiesten die stadions over de hele wereld vullen, onthult deze meeslepende documentaire van gerenommeerd onderzoeksjournalist Lee Harkjoon de donkere kant van een complexe industrie. Achter de schijnwerpers en het fangezang wordt de prijs van roem betaald met meer dan zweet en tranen.