America
Ben ik voor altijd verloren, als een kiezelsteen in een berg stenen? Na de jonge Nana te hebben gevolgd, maakte Valérie Massadian twee jaar later deze korte film—een klein gedicht—over een jonge jongen die zichzelf en de wereld zoekt. De camera richt zich op het Hoh-regenwoud in Washington.