Beating Hearts
De rebelse tiener Clotaire wordt verliefd op de scherpzinnige Jackie. Hun liefde wordt op de proef gesteld wanneer bendegeweld hen uit elkaar drijft en Clotaire wordt beschuldigd van een misdaad. Jaren later vinden ze elkaar weer, maar kan liefde een verleden vol onrecht en wraak overwinnen?
Geschreven met Audrey Diwan en met Adèle Exarchopoulos in de hoofdrol, zoeft deze spannende film van de criminele onderwereld naar tienerromantiek, dwars door tijd en genre heen. De tweede solo-regie van Gilles Lelouche versnelt de hartslag voordat het breekt met een ongehoorde flair.