Blind
De fascinerende, blinde heldin van het speelfilmdebuut van de Noorse scenarioschrijver Eskil Vogt is een complexe figuur die zowel verbeelding als verdriet belichaamt. Een gevoelige, intrigerende sprong naar de regisseursstoel door de scenarioschrijver van Oslo, August 31st en Louder than Bombs.