Bolero
Fran keert terug naar zijn moeder, zus en verleden en probeert zich in zijn geboorteplaats in de Pyreneeën onder te dompelen in de wereld die hij verliet om danser te worden. Niets gaat zoals gepland, dus begint hij te dansen, wat hem en het hele dorp naar een vrolijke chaotische climax leidt.
Een saai openbaar toilet verandert in een altaar van extatisch, revolutionair verlangen in Nans Laborde-Jourdà’s kinetische korte film. Met Maurice Ravels bekendste compositie als oproep tot erotische en persoonlijke bevrijding laat deze Cannes Queer Palm-winnaar het lichaam spreken.