Buenas noches, España
Geïnspireerd op een melding van een incident over teleportatie! De jonge Raya Martin maakte dit uitzinnige, trippende lo-fi liefdesverhaal met niks anders dan een hypnotiserende soundtrack (zonder dialoog) en twee prachtige auteurs (in zwart-wit!).