But I'm a Cheerleader
All-American high school cheerleader Megan gaat uit met een footballspeler. Haar leven in de voorstad wordt op zijn kop gezet wanneer haar familie haar ervan verdenkt lesbisch te zijn. Ze sturen haar naar een heropvoedingskamp waar ze voor het eerst haar eigen seksualiteit in twijfel trekt.