Maandenlang heeft Antoinette gewacht op de zomer en de belofte van een romantisch weekje weg met haar minnaar Vladimir. Als hij hun vakantie afzegt om met zijn vrouw en dochter te gaan wandelen in de Cevennen, twijfelt Antoinette geen moment: ze gaat hen achterna.