Chained Girls
Deze schokkende non-docu van Joseph P. Maar haalt alles uit de kast om een beeld te schetsen van de ‘benarde toestand’ van lesbiennes omstreeks 1965. Het is een “toevallige documentaire” over de jaren ’60 in Greenwich Village.