Close
De 13-jarige Leo en Remi zijn onafscheidelijk. Ze brengen elk moment samen door, spelen in de bloemenvelden en slapen bij elkaar thuis. Als ze aan een nieuw schooljaar beginnen, wordt hun band op de proef gesteld door de druk van de vroege adolescentie. Met onverwachte en verstrekkende gevolgen.