Een vrouw voert haar nachtelijke huiselijke rituelen uit – van het naar bed brengen van haar baby tot het bedrijven van de liefde met haar man. Ondertussen zweeft er een wilde verzameling motten, vogels, bloemen en groenten – waaronder een enorme kool – door de kamer en uit het raam.
Deze korte film van Suzan Pitt, opgenomen op de vloer van haar slaapkamer en met de hulp van haar peuter voorzien van een xylofonische plink-plonk, is even geestig als grillig. Op weg naar extase barst dit vroege werk van Pitt van de kleurrijke delen van het lichaam en zijn genoegens.