De Humani Corporis Fabrica
Het regisseursduo achter Leviathan duikt in lichamen en opent glinsterende werelden van extatische abstractie. Deze fascinerende documentaire deinst niet terug voor gore of ingewanden en opereert in ondergefinancierde Parijse ziekenhuizen, waar artsen een flinke dosis humor injecteren in het verval.