Deadbeat at Dawn
When gang leader Goose attempts to leave the thug life behind, his girlfriend is brutally slaughtered. Pulled back into the gang, who’ve now formed an uneasy alliance with the thugs that butchered his girl, Goose sees an opportunity to exact his brutal, deadly revenge.
Directed, written by, and starring Jim Van Bebber, who used his student loan to fund the film, Deadbeat at Dawn is a labor of love slathered in blood. Exploring the economic realities that shape its antihero’s fate, this bold film rightfully earned cult status as a DIY exploitation flick.