Deaf
Ángela, een dove vrouw, verwacht een kind met haar horende partner, Héctor. De komst van de baby veroorzaakt een crisis in hun relatie, waardoor Ángela gedwongen wordt om de uitdagingen aan te gaan die het opvoeden van haar dochter met zich meebrengt in een wereld die niet voor haar is gemaakt.
Met de dove actrice Miriam Garlo als revelatie ontrafelt Eva Libertads Berlinale-winnaar met precisie de eenzaamheid van moederschap met een handicap. In een samenleving die weigert te luisteren, stimuleert dit tedere drama een ontroerende dialoog tussen de horende en niet-horende wereld.