Zakenman Willy Loman bevindt zich in een crisis. Hij raakt bijna zijn baan kwijt, hij kan de rekeningen niet betalen en zijn luie zonen Biff en Happy respecteren hem niet. Een geprezen versie van Arthur Millers toneelstuk, met o.a. Dustin Hoffman, John Malkovich, Kate Reid en Charles Durning.
Een Duits arthouse icoon bewerkt de Great American Play! Palme d’Or winnaar Volker Schlöndorff (The Tin Drum) vertaalt de klassieker van Arthur Miller op grensverleggende en expressieve wijze, terwijl Dustin Hoffman (die een Golden Globe won) een leger aan sterke acteurs leidt.