Decision to Leave
In deze verleidelijke, romantische, moderne thriller wordt obsessie tot wonderlijke en duizelingwekkende uitersten gebracht. Park Chan-wook, zonder twijfel een van de boeiendste filmmakers van dit moment, won de prijs voor beste regisseur in Cannes voor zijn weelderige, Hitchcockiaanse meesterwerk.