In een wanhopige poging om zijn oude, depressieve vader weer zin in het leven te geven, neemt filmmaker Filip Hammar zijn vader mee op een verrassingsreis naar Frankrijk – dezelfde reis die ze elke zomer maakten toen Filip nog een kind was.