Everybody Knows
Laura reist met haar kinderen van Argentinië naar haar geboortestadje in Spanje voor de bruiloft van haar zus. Tijdens het vreugdevolle weerzien wordt Laura’s oudste dochter ontvoerd. In de dagen die volgen komen spanningen aan de oppervlakte en worden diep verborgen familiegeheimen onthuld.
Everybody Knows begint met een finca-bruiloft tussen de Spaanse wijngaarden en ontaardt al snel in een thriller. Met het droomduo Penélope Cruz & Javier Bardem ontrafelt Farhadi op meesterlijke wijze het verleden om te laten zien hoe zelfs degenen die ons het meest nabij zijn onbekend kunnen zijn.