Eye Two Times Mouth
Luz werkt in een galerie, maar haar echte passie is het zingen van opera. Ze is uitgenodigd om auditie te doen voor Madame Butterfly in een van de belangrijkste theaters van Mexico-Stad. Terwijl Luz oefent, leren haar vrienden Lucian en Chío haar hoe ze haar stem en handen kan laten dansen.
Lila Avilés (The Chambermaid) vlucht uit kleurloze kamers van monotone arbeid met een verhaal over een nieuwsgierige galerij surveillant wiens geheime zangtalent glorieus wordt onthuld. Deze verhalende, multisensorische film bezingt de kunst van lichaam en ziel.