Wanneer broer en zus Luisa en Gabino hun ouders bezoeken in een verlaten mijnstadje in Mexico, zorgt de aanwezigheid van Luisa’s vriendje Paco voor ongemakkelijkheid. De ambivalente houding van hun vader tegenover zijn kinderen verandert door zijn fixatie op Paco’s rol in een beroemde tv-serie.
Nicolás Pereda’s negende speelfilm deelt, dankzij acteur Francisco Barreiro, onverwachts mee in de obsessie met het drugskarteldrama Narcos. Deze koddige kijk op disfunctionele families neemt verschillende onverwachte wendingen die je, net als in de serie, continu scherp houden.