Finding Vivian Maier
In 2007 veroverden de onbekende foto’s van een anoniem kindermeisje de kunstwereld. Deze documentaire reconstrueert haar verhaal obsessief aan de hand van archiefmateriaal. Het bewijst maar weer eens: de grootste kunstenaars kunnen zich in het volle zicht verbergen.