Five Dolls for an August Moon
Een kleine groep mensen bezoekt een eiland om uit te rusten, maar ze komen al snel vast te zitten met een moordenaar in hun midden.
Mario Bava gaf de Agatha Christie-stijl à la ‘wie-heeft-het-gedaan’ een goede twist met deze thriller. Een kinky, psychedelische en spannende opvolging van moorden en intrige, waar deze horrormaestro om bekendstaat.