Interviews met Hirokazu Kore-eda, Hou Hsiao-hsien, Wang Bing, Kiyoshi Kurosawa en Jia Zhangke! Dit documentaire portret toont een diepere blik op de belangrijke stroming Nieuwe Taiwanese Cinema. Een essentieel document van een groot hoofdstuk uit de 20ste eeuwse filmwereld.