Four Unloved Women, Adrift on a Purposeless Sea, Experience the Ecstasy of Dissection
Horroricoon David Cronenberg wendt zich tot 18e-eeuwse wassen kadavers als zijn nieuwe muzen voor deze poëtische korte film. Bezongen door een koor van plezierige zuchten, zijn deze anatomische Venussen zowel verleidelijk als griezelig in hun voluptueusheid.