Free Chol Soo Lee
Free Chol Soo Lee is een vernietigend exposé en onthult de onterechte veroordeling van een Koreaanse immigrant in het San Francisco van de jaren ’70. Deze oproep tot solidariteit benadrukt de radicale kracht van gemeenschapsactivisme en toont de levenslange littekens die gevangenschap veroorzaakt.