William Friedkin leidt ons door zijn carrière in dit fascinerende verslag van het leven van een van de grootste sterren van New Hollywood. Met Francis Ford Coppola, Quentin Tarantino, en Wes Anderson als vooraanstaande sprekers, is Friedkin Uncut een duizelingwekkend portret van de Exorcist auteur.