Friends and Strangers
Wanneer Ray en Alice elkaar tegen het lijf lopen, besluiten ze impulsief om te gaan kamperen. Tijdens de reis zorgen een aantal stuntelige romantische pogingen voor ongemakkelijke spanning. Terug in Sydney hoopt Ray een trouwvideo-klus te regelen bij een bizarre potentiële klant thuis.
James Vaughan’s Australische wrange komedie is een snapshot van de doelloosheid van millennials, verpakt in een bedrieglijk zonnige, Rohmeriaanse esthetiek. Een nieuwe kant van Sydney wordt belicht, terwijl het stadslandschap verandert in een absurdistisch decor voor ongemakkelijke ontmoetingen.