In de nasleep van een aanval moet Amy omgaan met shock, de incompetentie van degenen die haar zouden moeten helpen en zichzelf. Terwijl ze verder in een trauma wordt gestort door de autoriteiten, moet ze een manier vinden om te verwerken wat er is gebeurd en te redden wat haar het meest dierbaar is.
Nog voordat Molly Manning doorbrak met How To Have Sex liet ze met deze film zien hoe lastig het is om pijnlijke waarheden te uiten in een zwijgcultuur. Deze krachtige korte film is even verhelderend als meeslepend en vestigde haar naam als een van de meest belovende Britse filmmakers.