Granny's Dancing on the Table
Eini, dertien jaar, groeit geïsoleerd op met haar gewelddadige vader, een man die bang is voor de wereld. De wreedheid waar Eini mee te maken heeft krijgt bijna de overmacht, maar door haar eigen fantasiewereld vindt ze de kracht om verder te gaan.
Een wreed geval van huiselijk geweld vormt de kern van dit verhaal over vrouwelijke kracht, beschouwd door de ogen van een tiener en door huiverige beelden. De herinneringen en gedachten van het jonge meisje worden verbeeld door animaties, griezelig door hun abstractie.