Hamnet
In het 16e eeuwse Engeland trotseren Agnes en Will alle verwachtingen om samen een leven op te bouwen. Wanneer het verlies van hun kind het gezin verscheurt, zet het verdriet hun band onder druk. Will trekt zich terug in zijn werk en zet zijn rouw om in het tragedie Hamlet.