Hey There!
Istanboel is in lockdown. Felek en Kerim hebben dit plan opgezet: ze infiltreren in de computers van mensen thuis, doen alsof ze van de regering zijn, maken hen bang door hen te confronteren met hun “misdrijven”, en lichten hen op. Dit is Istanboel, je komt er alle soorten mensen tegen.
De Turkse auteur Reha Erdem maakt tijdens de lockdown een muzikale komedie met humanistische inslag. Op ingenieuze wijze worden de levens van 9 mensen met verschillende achtergronden met elkaar verbonden. Hey There! is een prachtige meditatie op schuld en de ondraaglijke lichtheid van de bekentenis.