Een scherpzinnige privédetective in Bakersfield, die zich doorgaans bezighoudt met gevallen van ontrouw, raakt verstrikt in een veel gevaarlijker raadsel wanneer de dood van een plaatselijke vrouw haar naar de wereld van religieuze sekten, dominante predikanten en een onverwachte romance leidt.
Margaret Qualley’s detective, een kruising tussen de femme fatale en het Philip Marlowe archetype, geeft een queer draai aan het stoere privédetectivepersonage. Dit wellustige mysterie van Ethan Coen, vol steekwonden en pittige pulpdialogen, trilt als een hula-pop op het dashboard van een Chevrolet.