Hot Thrills and Warm Chills
Zoveel plezier moet wel crimineel zijn! Mardi Gras is het kloppende hart van de excentrieke Texaanse regisseur Dale Berry’s slonzige meidenbende. Verwacht veel smakeloze dialogen, seks en naakte dansende dames, maar verwacht niet veel inhoud. Met Latijnse muziek van de ‘King of Mambo’ Pérez Prado!